miércoles, 6 de abril de 2011

OLD AND NEW SKETCHES / VIEJOS Y NUEVOS BOCETOS 2

 
This sketches in my sketchbook are exercises traced without anything in mind, just to play along and see where I get. This helps me to keep my pulse, becuase if any artist stops practicing for over a week if on vacations, the aquired, learned or practiced ability can be lost. That's why, on K!, we recommend always bringing a sketchbook along.
Algunos de estos bocetos en mis libros de sketch son ejercicios de trazar sin pensar nada, simplemente a ver que sale. Esto me sirve para mantener el pulso ya que si cualquier artista deja de dibujar una semana por vacaciones, la habilidad adquirida, aprendida o practicada antes puede perderse. Por eso en K!" recomendamos siempre traer con nosotros un Sketchbook.
























I found some school markers that were given to me a year ago, and just for fun I started doodling around without any purpose, I was just testing the markers, here's one of my doodles.
Me encontré unos plumones escolares que me regalaron hace un año y por diversión, comencé a trazar a lo loco sin ningún objetivo, sólo probaba los plumones, aquí les muestro uno de mis garabatos.











No hay comentarios.: